Öğrencilerin beyin jimnastiği yapamadığından dolayı yorum ve düşünme kabiliyetleri zayıf olmakta bu da derslerindeki başarıyı olumsuz yönde etkilemektedir. Bizlerde böyle bir projeye ihtiyaç duyduk.
Projenin Amaçları ve Hedefleri:Öğrenciler zeka geliştirici oyun gruplarıyla düşünme yetenekleri sayesinde derslerdeki aktivitesini geliştirmek, okuldaki yeteneğini keşfetmek, düşünüp pratiğe dökme kabiliyetini arttırmak, yeniliklere açık, fikirlerini teknolojiyle buluşturan okuluna karşı olumlu gelişmeler sarf eden, akademik başarılarında, davranış ve tutumları olumlu yönde gelişmeler sağlayan nesiller oluşturmaktır.
Projenin Uygulama Adımları:
1-Zekâ Oyunlarının tespiti ve ahşap materyale uygulanması.
2-Öğrencilerle beraber zekâ oyunlarının Mobilya atölyesinde üretilmesi.
3-Zekâ oyunlarının tanıtımı.
4- Oyunlara kulüp çalışmalarında yer vermek
5-Milli eğitim ders müfredatında yer alması için çalışmalar yapılması.
Proje Çıktıları:Öğrencilerin zeka geliştirici oyunlar ile beyin gücünün farkında olmasıyla, eğitim kalitesinin artması, iş yaşamının gerektirdiği beceri ve yeteneklerin kazandırılması, böylece nitelikli gençlik, hayal gücü geniş, donanımlı ve başarılı gençler ile hayatta yer almalarıdır.
Projeyi Hazırlayanlar: Yahya ALTINER-Mobilya ve İç Mekan Tasarımı Alanı Şefi ve Bölüm öğrencileri.